Повернення покупки

Гарантоване повернення.

Ми гарантуємо право на повернення товару, який Вам не підійшов і не був у використанні. Обов'язковою умовою є відсутність розривів, слідів використання і збереження оригінальної упаковки. Якщо Ви повертаєте товар, куплений у вигляді комплекту, необхідно повернути всі його складові. Право на повернення товару зберігається протягом 14 днів з моменту відправлення посилки із замовленням.

Як повернути товар, який не підійшов?

1) Зв'язатись з менеджером нашої компанії і уточнити варіант відправки вашого замовлення до нас. У 99% випадків, це відправка замовлення тим же перевізником.

2) Надіслати Ваше замовлення до нас.

3) Повідомити номер ТТН менеджеру.

Важливо: Всі витрати пов'язані з пересилкою повертається замовлення оплачує покупець.

Ми пропонуємо кілька способів повернення грошових коштів.

Будь ласка, узгодьте з менеджером один з варіантів:

  • Нарахування бонусу на Ваш клієнтський номер (для оплати наступних замовлень). Термін нарахування: 1-2 дня з моменту отримання посилки з поверненням. Термін дії не обмежений. Бонус може бути використаний для кількох замовлень.
  • Повернення грошей поштовим переказом. Термін оформлення: 1-2 дня з моменту отримання посилки з поверненням.
  • Повернення грошей на карту ПриватБанку. (За вирахуванням всіх комісій пов'язаних з переказом коштів).
  • УВАГА: якщо замовлення було оплачено банківською картою, то гроші будуть відправлені у виді переведення на цю ж карту.